Styrk din udholdenhed → [10 gode råd - Træningsguide]
15672
post-template-default,single,single-post,postid-15672,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-13.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

Løbetræning og Sundhed: [Trænings guide]

Løbetræning og Sundhed: [Trænings guide]

Løbetræning er sundhed for tid helbred! Se de 101 gode råd om løbetræning her!

Løbetræning er sundhed for tid helbred! Se de 101 gode råd om løbetræning her!

Se de [10 gode løbe råd] her!

Styrk din udholdenhed med Løbetræning

At komme ind i træningscentret efter en god lang sommer, – ferie eller pause fra at arbejde helt kan være en skræmmende opgave. Hvad gør den gennemsnitlige Mand og Kvinde for at komme igang? Bruger du løbebåndet og keder du dig efter 5 minutter?

Det vigtigste er at du tager træningen i dit eget tempo som du selvfølgelig gør klogt i at sætte højt

Undgå disse følelser:

Ingen fremskridt – ømme led, frustration og et løbende had for alt relateret til træning generelt, er det man bør undgå for alt i verden!

Træning behøver ikke at være kedeligt:

Hvis du træner hårdt hver morgen for eksempel, har du klare fordele til at styre hverdagenes udvikling som du selv ønsker:

 

10 gode grunde til at styre dit eget liv via træning:

  1. Du får med det samme et bedre filter: dvs. at du automatisk vælger sundere løsninger og dermed øger dagligdagens ”feel / vibe” og dermed kvalitetsniveau.
  2. Det bliver sjovere at være i live!
  3. Du øger din kreativitet
  4. Du får nye hobbies som udvikler dig som menneske
  5. Du udvikler dine sociale evner og får hurtigt bedre resultater i form af tilbagevendende glæde fra andre venner som kollegaer.
  6. Du bliver hurtigere i tankerne og får dermed mere ”BrainPower” som du kan bruge på hygge eller professionelt
  7. Du kan mærke dig selv bedre og får dermed mere ud af at tage bade. ”Du kan generelt være/blive en større del af et fællesskab som du er med til at skabe”
  8. Du får mere lyst til at være i live – da det føles bedre at være dig (din krop er dit instrument! Og dine tanker er din musik – hvis instrumentet er i stykker, bliver musikken sur)
  9. Når du, igennem træning har fundet ud af hvordan det føles at være fri for stress, kan du for alvor lave en plan for din udvikling
  10. Du får hurtigt en bedre form som vil øge effekten fra punkt 1-9!

 

Opsummering:

Det bedste du kan gøre er at sørge for at have kostplan samt trænings plan klar. Hvis du ikke er der i dit liv hvor det kan lade sig gøre, så test dine grænser med måde skriv ned hvad du finder mest behageligt. Er du helt foruden viden indenfor kost og træning – da er de hurtige kostråd at spise godt med grønt dagligt samt få massere af fiber og protein – Skær ned på kulhydraterne (specielt dem som minder om sukker, som hvedebrød, majs brød osv.)

 

1Comment
  • Samuel Johnson
    Posted at 15:35h, 06 december Svar

    Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme Very nice theme 🙂

Post A Comment